Apokaliptyk

Dziś będzie wiersz, o kim? Zgadujcie!!!

Apokaliptyk13590497_1803241359895538_5351221970489457763_n

Chciałbyś się wyróżnić
więc tniesz
W tło się wtapiasz
i tylko błyszczy Twój miecz

W wielkim ego
zamknął się mały
skrzywdzony chłopiec
będzie politykiem
i będzie mógł
krzywdzicielom swym dopiec

A nad ranem jak każdy
wstanie z ciężkim oddechem
znowu będzię walczył
z przyklejonym uśmiechem

Randek, frywolności
spacerów bez celu nie zazna
wczoraj odwiedziła go myśl
że jedyna kochanka to władza

W jego słabości jego moc
moc jego mości
Wytęża się w dumy potędze
zasłania ścianą z narodu
statystk ustaw wyliczeń
wyciera twarz sobie beżem
aksamitem purpurą
lateksem skórą
futerkiem mocherkiem
a potem strzela z bazuki
milczeć suki
nadchodzi dzień Wasz fatalny
ostatni
wyjściowy
analny

Zamknęła się szafa grająca
na łące nikt nie pląsa
milczą wiatraki
psy nie robią w krzaki
Drzewa zostały przeklęte
życie na planecie
jest al dente

Nie trzeba żyć
trzeba władać
dusić
zarabiać
wrabiać
dorabiać
urabiać
ograbiać
zagrabiać

Mamo chciałbym iść i się nie bać
że będę musiał udawać
wieczorem
że psy mnie nie pogryzą
i będę mógł spokojnie
daleko od miasta
oglądać niebo
pełne w gwiazdach
Niczyja latarnia mi nie zakłóci
widoku tego co na niebie
jest w okół
bo tylko spojrzenie tam w górę
daje mi spokój
i myśl
że to wszystko tutaj
na tle tego wszystkiego tam
to nic
więc już wszystko co mogę mieć
to mam

MW

 

2 thoughts on “Apokaliptyk

  1. To jak bardzo ja nie znam się na poezji, to tylko wiem jak i moja polonistka z czasów liceum. Jednak muszę przyznać, że coś we mnie drgnęło. Końcówka najlepsza!

    Polubienie

Skomentuj

