Nie dzieli, nie mnoży tylko tworzy

Blog to fajne miejsce żeby się wypłakać, ponarzekać troszkę publicznie, ale i lekko intymnie, bo jak ma się nielicznych odbiorców lub kilku 😉

Blog dla samego wylewania tego co się wezbrało? Oto chyba najlepszy motywator dla mnie do kolejnych wpisów.

Tworzę większość życia (muzyka, teatr, wiersze, rzeźby, asamblaże itd.) nie jestem absolwentem żadnej uczelni artystycznej, nic i nikt mnie w tym kierunku nie popchnęło i nie popchnął. A jednak, czuję że płynę w kierunku wyspy artystów. Cóż na niej zastanę? Czy mnie tam jak swojego wpuszczą? Czy raczej kawałka lądu nie dadzą by się ze swoimi dziełami rozstawić? Artysta niewykształcony, nie ukierunkowany, nie wyszlifowany.

Ale mam ambicje, wciąż się uczę, nikogo nie chcąc naśladować jeno odpowiedzieć na pytania, które mnie noszą co dzień i nie umiem ich racjonalnie ubrać.

O nim, anonim

Skomentuj

